Linda Eriksen
Ik geloof dat mensen, groepen en organisaties tot veel meer in staat zijn dan zij zelf denken. Vanuit dit geloof en het motto: wanneer je doet wat je leuk vindt voelt werk nooit als werk weet ik mezelf te inspireren en bovenal te activeren het beste, leukste en mooiste uit mezelf te halen en zo een optimale bijdrage te leveren aan mijn omgeving. Mijn kracht ligt in het inspireren, enthousiasmeren en met creatieve invalshoeken andere mogelijkheden (laten) zien.
Als CHO verbind ik mensen en bedrijven waardoor er mooie nieuwe initiatieven kunnen ontstaan. Ik richt mij met name op onze pijler Jij als decisionmaker. Mijn visie: een merk en zijn medewerkers volop in hun krachten leiden tot een hoger bedrijfsrendement en gelukkiger medewerkers.
Linda: sterk in merkstrategie, (omnichannel)communicatie en coachend leidinggeven. Vindt in de grootste bedrijven, in de meest uiteenlopende situaties, uitstekend haar weg. Meer dan dertig jaar ervaring in retail.